خانه قفسه هواپيماي مدل موتور کشي جمپا
-----

هواپيماي مدل موتور کشي جمپا

امتیاز 5.0 اشتراک گذاری

موضوع
خدمات آموزشي و پژوهشي

قالب
اسباب بازي

بستر عرضه
رسانه هاي آنلاين

تاریخ تولید
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

توضیحات

محصولات هواپيماي مدل جمپا مطابق با استاندارد جهانيFree Flight(FAI) با رعايت سه اصل ساختار آموزشي ،آموزش مرحله اي ،روانشناسي آموزشي به روش STEAM طراحي گرديده است . هدف جمپا مباحث علوم پايه مهندسي به روش بازي و همچنين افزايش خلاقيت،مهارت ،سرعت و تمرکز در کنار ايجاد رقابت و هيجان در دانش آموزان با بکارگيري علم و ورزش هوانوردي طراحي گرديده است ..در بخش دپارتمان جمپا دانش آموزان مطابق با (کتاب کار و فناوري) با ساختار کار با چوب ،ساخت و ساز و اجزاي هواپيما و در بخش ديگر با نحوه نقشه خواني ،ساخت هواپيماي و مونتاژ آن آشنا ميگردند . مهمترين بخش اين محصول براي مثال در بخش (کتاب علوم تجربي ) آشنايي با نيرو ها ، فرامين و نحوه پرواز هواپيماي ميباشد. که در مبحث تريم و پرواز تاثير گذار است . محصولات آموزشي جمپا علاوه بر دانش علمي در کارگروه مدل -فدراسيون جهاني ورزشهاي هوايي داراي مسابقات بين المللي و جهاني( پرواز آزاد )ميباشد و يک نوع ورزش هم محسوب ميگردد.
محصول هواپيما مدل جمپا با نيروي کش با تنظيم فرامين عمليات پرواز با استفاده از تنظيم فرامين به صورت دستي تويط هنر آموز انجام ميگردد .
در بسته بندي اين محصول 3 مدل هواپيما با متريال (مواد) و شکل مختلف توسط خود هنر آموز با توجه به نقشه ها ساخته ميشود .
محصول هواپيماي مدل جمپا داراي ابزار و لوازم ساخت کامل از قبيل چسب ،کاتر ،سمباده و حتي کاتر جهت برشکاري ميباشد .
***اين محصول داراي مجوز تولبيد و ثبت از شوراي نظارت بر اسباب بازي کانون پرورش فکري و همچنين گواهي درجه 2 از سازمان کنترل کيفيت منابع وزارت آموزش و پرورش ميباشد .

امتیاز دهید