وبينار برندينگ موفق و نقش لوگو و طراح گرافيک در موفقيت يا شکست يک برند
امتیاز 0.0 اشتراک گذاری
موضوع
ساير موارد
تعداد شرکت کنندگان
۵۰
هزینه
ندارد
زمان برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
ساعت برگزاری
۱۷:۰۰
مدت زمان دوره
۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
مکان فیزیکی برگزاري
ندارد
لینک برگزاری مجازی
https://eseminar.tv/wb43671https://eseminar.tv/wb43671
لینک ثبت نام
-
توضیحات
امتیاز دهید استراتژي برند شخصي در لغت به معناي برنامه اي بلند مدت براي توسعه و پيشرفت برندي موفق است، تا بدين وسيله بتواند به اهداف مخصوص خود دست يابد.
ابتدا بياييد بزرگترين تصور غلط در مورد استراتژي برند را تصحيح کنيم، ” برند شما محصول، لوگو، وبسايت و يا نام شما نيست“.
در حقيقت برند چيزي فراتر از اين موارد است، موجوديتي ناملموس است. با يک استراتژي درست ميتوانيد برند خود را به راحتي رشد و توسعه دهيد
نظری یافت نشد