گاگله براي استارتاپ ها ( تشريح مدل NABC در يک شتابدهنده براي اولين بار در ايران)
موضوع
استارتاپ و کسب و کار فرهنگي
تعداد شرکت کنندگان
نامحدود
هزینه
2,000,000 ریال
زمان برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
ساعت برگزاری
۱۲:۰۰
مدت زمان دوره
۳ ساعت
مکان فیزیکی برگزاري
ندارد
لینک برگزاری مجازی
b2n.ir/x07622
لینک ثبت نام
b2n.ir/x07622
سبوکارهاي نوپا در دنياي پر از ابهام، عدم قطعيت، پيچيدگي وپرسرعت امروزي نيازمند راهنمايي هستند تا راه رفتن را بياموزند. گاگله کردن، اولين تلاش براي راه رفتن در اولين سالهاي زندگي است. هدف از برگزاري اين دوره نيز، تبيين راهي است تا قدم به قدم با کسب و کار خود براي رشد آن همراه شويد. اين مسير از مدلي سرچشمه ميگيرد که بر چهار جنبه اساسي تاکيد کرده است و به نام NABC معرفي ميشود. چهار مرحله اين مدل شامل؛ 1. نياز (Need )، آشنايي با بازار و شناخت مشتريان، 2. روش (Approach)، روش و راهحل انتخابي براي رشد استارتاپ شما، 3. مزايا (Benefits ) مزاياي محصول شما براي مشتريان، 4. رقبا (Competitors)، شرايط رقابتي و جايگاه ويژه شما در آن است. اين مدل در واقع اولين قدم در برنامهريزي اساسي کسبوکار بوده و راه را براي برنامهريزيهاي مفصل تر مانند برنامه کسبوکار باز ميکند. مزيت اساسي اين مدل اين است که تمپليت عمومي و مشترک براي بيان اساس کسبوکارها ارائه داده و چون اساس ارزش پيشنهادي کسب و کار را هدف قرار مي دهد. تقريبا به اساسي ترين سوالات مربوط به کسب و کار پاسخ مي دهد.
مدل NABC اولين بار در ايالات متحده آمريکا توسط موسسه تحقيقاتي استنفورد به عنوان ابزاري براي توسعه، ارزيابي و ارائه ايدهها طراحي و مورد استفاده قرار گرفت. استفاده از روش NABC مستلزم شناخت کامل ارزش پيشنهادي ايده است. اين روش براي طراحي سوالات جهت کسب اطلاعات ميداني از پرسوناي مشتري و بازار هدف کمک شاياني به کارآفرينان ميکند.
نظری یافت نشد