خانه تخته سياه وبينار اکوسيستم استارتاپي ايران(ريسک ها و استراتژي ها)
وبينار اکوسيستم استارتاپي ايران(ريسک ها و استراتژي ها)وبينار اکوسيستم استارتاپي ايران(ريسک ها و استراتژي ها)

وبينار اکوسيستم استارتاپي ايران(ريسک ها و استراتژي ها)

امتیاز 0.0 اشتراک گذاری

موضوع
استارتاپ و کسب و کار فرهنگي
تعداد شرکت کنندگان
۵۰
هزینه
ندارد

زمان برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
ساعت برگزاری
۱۷:۰۰
مدت زمان دوره
۲ ساعت

مکان فیزیکی برگزاري
ندارد
لینک برگزاری مجازی
https://eseminar.tv/wb41736
لینک ثبت نام
https://eseminar.tv/wb41736

توضیحات

توضيحات وبينار

هر اکوسيستم يا زيست‌بوم متشکل از يک يا چند چرخه حيات است و هر کدام از اين چرخه‌ها وابسته به عناصري هستند که با يکديگر رشد مي‌کنند و توسعه مي‌يابند و نمي‌توان اجزاي يک اکوسيستم را مستقل از کل بررسي کرد. اکوسيستم‌ها براساس عملکردشان رتبه‌بندي مي‌شوند. هر چقدر رتبه اکوسيستمي بالاتر باشد، به معناي مساعد بودن فضاي سرمايه‌گذاري در آن فضاست و سبب مي‌شود، تيم‌ها و سرمايه‌گذاران بيشتري را جذب کند.

استارتاپ با افراد يا سازمان‌هايي در ارتباط است تا بتواند رشد کند و به بلوغ برسد. اين افراد يا سازمان‌ها مي‌توانند منتورها، مشاوران‌، کارآفرينان، سرمايه‌گذاران منجي يا دانشگاه‌ها، سازمان هاي دولتي و حمايتي(انکوباتورها، شتاب‌دهنده‌ها، فضاهاي همکاري و...)، ارائه‌دهنده خدمات مشاوره اي حقوقي، مالي و شرکت‌هاي بزرگ باشند. مجموعه اين موارد را اکوسيستم استارتاپي ناميده مي شود. بهبود اکوسيستم استارتاپي بومي وابسته به شبکه‌سازي صحيح ميان افراد، سازمان‌ها و محيط استارتاپي در کشور است که فعاليت‌ها و تعاملاتشان زمينه رشد استارتاپ‌ها و افزايش سرمايه ملي را رقم بزنند.

در اين وبينار در زمينه ريسک ها و استراتژي هاي اکوسيستم استارتاپي ايران با حضور دکتر حسيني نيا، دکتر چيت ساز، دکتر پاداش و دکتر داوري که همگي از اساتيد اساتيد دانشکده کارآفريني دانشگاه تهران هستند بحث مي گردد و در ادامه از گزارش استارتاپ هاي ايران2022: ريسک ها و استراتژي ها رونمايي مي گردد.

امتیاز دهید
ثبت نظر جدید
Unknown

نظری یافت نشد