وبينار چگونه ارتباط با مشتريان را به مهم ترين ابزار فروش سازماني تبديل کنيم
موضوع
ساير موارد
تعداد شرکت کنندگان
۵۰
هزینه
ندارد
زمان برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
ساعت برگزاری
۱۹:۰۰
مدت زمان دوره
۲ ساعت
مکان فیزیکی برگزاري
ندارد
لینک برگزاری مجازی
https://eseminar.tv/wb39624
لینک ثبت نام
https://eseminar.tv/wb39624
توضيحات وبينار
وبينار چگونه ارتباط با مشتريان به مهم ترين ابزار فروش سازماني تبديل کنيم
استراتژيها و روشهاي بهبود فروش به وسيله ارتباط موثر با مشتريان
بنا به گزارش هاي اوراکل، شرکتهايي که قصد رهبري بازار کسب و کار خود را دارند، بايد به سرعت پاسخگوي خواستهها و نيازهاي مشتريانشان باشند. تجربه مشتري در حال حاضر اصليترين مزيت رقابتي است. با يک استراتژي مديريت ارتباط با مشتريان برنامهريزي شده، شرکت شما ميتواند بهترين تجربههاي مشتري را ايجاد کند که وفاداري مشتري را افزايش دهد، مشتريان جديدي را جذب کند و شرکت شما را در فضاي رقابتي پيش ببرد.
ارتباط با مشتري پايه و اساس موفقيت هر نوع کسب و کاري است. چگونگي مديريت اين رابطه براي ايجاد تجربه مشتري حرفه اي نحوه راهاندازي در هر مرحله از ارتباط با مشتري به شدت بستگي به وضعيت مديريت ارتباط با مشتريان شما دارد. کسب و کارها بايد به دانشي عميق از مشتريان خود دسترسي داشته باشند و در طول راه از آن دانش استفاده نمايند.
حال در وبينار زير با بررسي سرفصلهاي زير شما به شناخت خوبي از مديريت ارتباط با مشتريان خواهيد رسيد و ميتوانيد در کسب و کار خود از آن استفاده کنيد.
- حلقه تداوم در سازمان ها و نقش ارتباطات در خلق ارزش
- بررسي ارتباطات از نگاه بازاريابي فرانوگرا
- فروش از دريچه ارتباط با مشتريان
- فرهنگ سازمان هاي فروشنده
- استراتژي سازمان هاي فروشنده
- نقش تکنولوژي در فروش مبتني بر ارتباطات
- آينده فروش در سازمان هاي فروشنده و سازمان سنتي
+ پرسش و پاسخ
مدرس وبينار:
معين کلوشاني
مدير تيم فروش تپسل - مديا اد
مشخصات و راههاي ارتباطي با ما:
https://zil.ink/tapsell
info@tapsell.ir
02188206893-5
021910909860
نظری یافت نشد