خانه تخته سياه چطور مشتريان خود را وفادار کنيم؟
چطور مشتريان خود را وفادار کنيم؟چطور مشتريان خود را وفادار کنيم؟

چطور مشتريان خود را وفادار کنيم؟

امتیاز 0.0 اشتراک گذاری

موضوع
ساير موارد
تعداد شرکت کنندگان
۵۰
هزینه
ندارد

زمان برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
ساعت برگزاری
۱۵:۰۰
مدت زمان دوره
۳ ساعت

مکان فیزیکی برگزاري
ندارد
لینک برگزاری مجازی
https://b2n.ir/d10360
لینک ثبت نام
https://b2n.ir/d10360

توضیحات

درباره کارگاه

امروزه نياز به باشگاه مشتريان بيش از هر زمان ديگري براي کسب و کارها احساس مي شود. همه کسب و کارها ميدانند که هزينه جذب مشتري جديد بسيار بيشتر از حفظ مشتري هاي موجود آن کسب و کار است. از اين رو کسب و کارهاي نوپا بهتر است بتوانند از ابتداي شروع جدي ارتباط خود با مشتريان، برنامه هاي مشخص و مدوني را براي ارتباط با آنها داشته باشند. کسب و کارهاي معتبر با ايجاد باشگاه مشتريان و ارائه خدمات ويژه به مشتريان سابق خود، آن‌ها را راضي نگه مي‌دارند تا دوباره براي خريد يا اخذ خدمات به آنها مراجعه کنند.

مخاطبين هدف
استارتاپهايي که به تازگي کسب و کار خود را به بازار عرضه کرده اند، صاحبان کسب و کارهاي فروشگاهي، کارشناسان فروش، مديران بازاريابي و فروش و تمامي علاقمندان به مباحث بازارابي و فروش

بعضي از سرفصلهاي اين کارگاه:

چرا و چطور بايد با مشتريان ارتباط برقرار کنيم؟
اهميت باشگاه مشتريان براي کسب و کارها
انواع مشتريان
صفر تا صد راه اندازي مديريت باشگاه مشتريان
دلايل موفقيت برنامه هاي وفاداري در برندهاي معتبر دنيا
تدوين سناريو باشگاه مشتريان ويژه کسب و کار شما
آشنايي با چک ليست ارزيابي برنامه هاي وفاداري مشتريان
دلايل شکست پروژه‌هاي باشگاه مشتريان

جهت کسب اطلاعات بيشتر و ارتباط با کارشناسان آکادمي نتيک با شماره 05136009999 داخلي 5 تماس بگيريد

امتیاز دهید
ثبت نظر جدید
Unknown

نظری یافت نشد