چطور مشتريان خود را وفادار کنيم؟
موضوع
ساير موارد
تعداد شرکت کنندگان
۵۰
هزینه
ندارد
زمان برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
ساعت برگزاری
۱۵:۰۰
مدت زمان دوره
۳ ساعت
مکان فیزیکی برگزاري
ندارد
لینک برگزاری مجازی
https://b2n.ir/d10360
لینک ثبت نام
https://b2n.ir/d10360
درباره کارگاه
امروزه نياز به باشگاه مشتريان بيش از هر زمان ديگري براي کسب و کارها احساس مي شود. همه کسب و کارها ميدانند که هزينه جذب مشتري جديد بسيار بيشتر از حفظ مشتري هاي موجود آن کسب و کار است. از اين رو کسب و کارهاي نوپا بهتر است بتوانند از ابتداي شروع جدي ارتباط خود با مشتريان، برنامه هاي مشخص و مدوني را براي ارتباط با آنها داشته باشند. کسب و کارهاي معتبر با ايجاد باشگاه مشتريان و ارائه خدمات ويژه به مشتريان سابق خود، آنها را راضي نگه ميدارند تا دوباره براي خريد يا اخذ خدمات به آنها مراجعه کنند.
مخاطبين هدف
استارتاپهايي که به تازگي کسب و کار خود را به بازار عرضه کرده اند، صاحبان کسب و کارهاي فروشگاهي، کارشناسان فروش، مديران بازاريابي و فروش و تمامي علاقمندان به مباحث بازارابي و فروش
بعضي از سرفصلهاي اين کارگاه:
چرا و چطور بايد با مشتريان ارتباط برقرار کنيم؟
اهميت باشگاه مشتريان براي کسب و کارها
انواع مشتريان
صفر تا صد راه اندازي مديريت باشگاه مشتريان
دلايل موفقيت برنامه هاي وفاداري در برندهاي معتبر دنيا
تدوين سناريو باشگاه مشتريان ويژه کسب و کار شما
آشنايي با چک ليست ارزيابي برنامه هاي وفاداري مشتريان
دلايل شکست پروژههاي باشگاه مشتريان
جهت کسب اطلاعات بيشتر و ارتباط با کارشناسان آکادمي نتيک با شماره 05136009999 داخلي 5 تماس بگيريد
نظری یافت نشد