خانه تخته سياه دوره ۱۷ موشن گرافيک حرفه‌اي
دوره ۱۷ موشن گرافيک حرفه‌ايدوره ۱۷ موشن گرافيک حرفه‌اي

دوره ۱۷ موشن گرافيک حرفه‌اي

امتیاز 0.0 اشتراک گذاری

موضوع
گرافيک
تعداد شرکت کنندگان
۵۰
هزینه
ندارد

زمان برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
ساعت برگزاری
۱۹:۰۰
مدت زمان دوره
۳ ساعت

مکان فیزیکی برگزاري
ندارد
لینک برگزاری مجازی
https://www.skyroom.online/ch/skimu/master-motion17
لینک ثبت نام
https://b2n.ir/x38017

توضیحات

سرفصل دوره ها

Essential After effect
در بخش اول شما با تمام ابزار افترافکت در زمينه ساخت موشن‌گرافيک حرفه‌اي آشنا مي‌شويد. در قسمت آموزش اسنشيال شما در کار کردن با نرم‌افزار افترافکت تسلط کافي را به دست مي‌آوريد.
تحليل موشن گرافيک‌هاي قدرتمند
در بخش دوم آموزش بعد از مسلط شدن به محيط نرم‌افزار افترافکت به بررسي و تحليل موشن‌گرافيک‌هاي استاندارد و قوي مي‌پردازيم تا هنرجويان بتوانند با ديدن يک موشن گرافيک تکنيک‌هاي به کار رفته در آن را شناسايي کرده و اجرا کنند. البته با تحليل موشن‌گرافيک‌ها متوجه خواهيد شد بسياري از حرکت‌ها و تکنيک‌ها به کار رفته در آنها به تنهايي با نرم‌افزار افترافکت قابل اجرا نيستند و بايد از پلاگين‌ها استفاده کنيم.
پلاگين‌ها
در بخش سوم به سراغ پلاگين‌هاي مهم و قدرتمند موشن‌گرافيک رفته و تک به تک آنها را بررسي مي‌کنيم تا از اين پس بتوانيد نکات ظريف و حرفه‌اي را در موشن گرافيک‌هاي خود اضافه کنيد و سطح موشن گرافيک خود را از يک موشن گرافي متوسط به يک موشن گرافيک حرفه‌اي تغيير دهيد.
کارگرداني موشن گرافيک
بعد از ياد گرفتن تمام تکنيک‌هاي نرم‌افزار و پلاگين‌هاي موشن گرافيک وارد مباحث کارگرداني موشن گرافيک مي‌شويم. پس از گذراندن اين بخش شما مي‌توانيد يک سناريوي موشن گرافيک را از صفر تا ۱۰۰ پياده‌سازي کنيد.
روش‌هاي ورود به بازار کار
بعد از گذراندن مراحل اسنشيال، تحليل، پلاگين و کارگرداني در اسکيمو شما يک متخصص موشن‌گرافيک هستيد و در آخرين بخش به شما آموزش داده مي‌شود که چگونه پروژه‌هاي موشن گرافيک را قبول کنيد. که در کل نحوه معرفي خودتون به بازار کار، روش‌هاي پيدا کردن مشتري‌، شيوه‌هاي قبول و انجام پروژه‌هاي موشن گرافيک، نحوه قيمت گذاري و نحوه قرارداد بستن را بطور کامل ياد خواهيد گرفت.

امتیاز دهید
ثبت نظر جدید
Unknown

نظری یافت نشد