خانه تخته سياه نکات کليدي در مديريت زمان پروژه‌هاي سازماني و فردي
نکات کليدي در مديريت زمان پروژه‌هاي سازماني و فردينکات کليدي در مديريت زمان پروژه‌هاي سازماني و فردي

نکات کليدي در مديريت زمان پروژه‌هاي سازماني و فردي

امتیاز 0.0 اشتراک گذاری

موضوع
ساير موارد
تعداد شرکت کنندگان
۱۰۰
هزینه
ندارد

زمان برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
ساعت برگزاری
۱۴:۰۰
مدت زمان دوره
۲ ساعت

مکان فیزیکی برگزاري
ندارد
لینک برگزاری مجازی
https://b2n.ir/z31368
لینک ثبت نام
https://b2n.ir/z31368

توضیحات

توضيحات

هدف وبينار:

هدف وبينار اين نيست که مطالبي را توضيح دهيم که با يک جستجوي ساده در اينترنت يا مطالعه يک کتاب، در دسترس هستند! هدف اين است که الزامات و عناصر مورد نياز براي موفقيت در مديريت زمان کارها و پروژه‌ها را توضيح دهد.

اگر در مديريت کارها و پروژه‌ها و دورکاري، با يک يا چند تا از مسائل زير مواجه هستيد، اين وبينار براي شما مفيد است:

1. کارها به تعويق مي‌افتند و يا اصلا فراموش مي‌شوند.

2. وقتي در انتهاي يک روز کاري، فعاليت‌هاي مفيد خود را مرور مي‌کنيد، با اين پرسش و تعجب مواجه مي‌شويد که پس بقيه وقت شما صرف چه اموري شده است!

3. يک مدير بايد وقت زيادي صرف کند تا بفهمد هر يک از اعضاي تيم، چه کاري انجام مي‌دهد و براي ارزيابي عملکرد آنها، داده‌ها و شواهد کافي و بموقع در اختيار ندارد.

4. با اين که مدتها است فعاليتهاي کم و بيش مشابهي را انجام مي‌دهيد، اما هنوز تصور روشني از زمان مورد نياز کارها نداريد و در تخمين زمان انجام کارها و پروژه‌ها اشتباه مي‌کنيد!

5. بيش‌تر اوقات بدقول مي‌شويد و بدتر از آن به بدقول بودن مشهور هم شده‌ايد!

6. بعضي از کارکنان هميشه شکايت دارند که سرشان شلوغ است ولي در واقع مشخص نيست چه کار مي‌کنند و اين شکايت براي چيست.

7. کارکنان به فعاليت‌هاي جاري و روزمره توجه دارند اما فعاليت‌هاي مربوط به توسعه فردي و سازماني مورد غفلت واقع مي‌شوند. برنامه‌هاي بهبود و تحول، در حد شعار باقي مي‌مانند و اجرا نمي‌شوند.

8. مشخص نيست که براي قرارداد يک مشتري، چقدر تا به حال هزينه کرده‌ايد و وقتي براي مذاکره با مشتري مي‌رويد، بيشتر بر اساس حدس و گمان با او صحبت مي‌کنيد و نه مبتني بر آمار و اطلاعات واقعي از کاري که انجام داده‌ايد.

9. اگر يک ايران‌چک صدهزار توماني گم کنيد، دنبالش مي‌گرديد اما با فرض داشتن 5 نفر کارمند که دستمزد ماهيانه هر کدام فقط 5 ميليون تومان است، روزي تقريباً 1 ميليون تومان دستمزد مستقيم پرداخت مي‌کنيد و کسي نمي‌داند اين زمان چگونه صرف شده است.

شما به عنوان يک فرد يا تيم يا سازمان، مي‌توانيد مشخص کنيد در وضعيت فعلي، کدام يک از اين الزامات را رعايت مي‌کنيد. به بيان ديگر، مشخص مي‌شود در چه سطحي از بلوغ مديريت زمان هستيد و گامهاي بعدي که بايد برداريد، کدامند.

مديريت زمان، اگر درست انجام شود، هم خودش موجب بهبود بهره‌وري است و هم مثل يک آينه مي‌تواند مشکلات ما در ساير حوزه‌ها را بر ملا کند و موجب بهبود آنها شود؛ به عنوان نمونه ممکن است:

1. در تفويض اختيار و واگذاري کارها مشکل داريم.

2. در انعقاد و کنترل قرارداد با کارفرما و مشتري مشکل داريم

3. بعضي افراد ما مهارت کافي براي انجام کارهاي واگذار شده را ندارند

4. دچار روزمرگي شده‌ايم و تفکر راهبردي نداريم

5. ارتباطات بين اعضاي تيم ما مشکل دارد

6. دچار کمال‌طلبي افراطي شده‌ايم

يک سيستم مديريت زمان خوب مي‌تواند به تشخيص اينها کمک کند. برخي از افراد، سيستم مديريت زمان را دوست ندارند چون مانند آينه، عيوب عملکرد آنها را نشان مي‌دهد.

وقتي الزامات و عناصر مورد نياز مديريت زمان را بدانيد، درک بهتري از تکنيکهاي مديريت زمان خواهيد داشت و مي‌توانيد نقاط قوت آنها را تشخيص دهيد. در اين وبينار چند تکنيک مهم مديريت زمان را نيز به عنوان نمونه، معرفي مي‌کنيم و توضيح مي‌دهيم که هر تکنيک، به کدام يک از الزامات و عناصر مديريت زمان، توجه بيشتري کرده است.

در اين وبينار يک ابزار هم به شما معرفي مي‌کنيم. توضيح مي‌دهيم که در هر سطحي از بلوغ مديريت زمان که هستيد، چگونه مي‌توانيد از نرم‌افزار بهتايم براي مديريت کارها و پروژه‌ها استفاده کنيد و بتوانيد به سطوح بعدي بلوغ هم برسيد. امکانات پايه اين نرم‌افزار به صورت نامحدود و رايگان در دسترس است و با مراجعه به behtime.ir مي‌توانيد آن را امتحان کنيد.

امتیاز دهید
ثبت نظر جدید
Unknown

نظری یافت نشد