خانه تخته سياه وبينار استراتژي کسب‌وکارهاي کوچک در اينستاگرام
وبينار استراتژي کسب‌وکارهاي کوچک در اينستاگراموبينار استراتژي کسب‌وکارهاي کوچک در اينستاگرام

وبينار استراتژي کسب‌وکارهاي کوچک در اينستاگرام

امتیاز 0.0 اشتراک گذاری

موضوع
ساير موارد
تعداد شرکت کنندگان
۵۰
هزینه
1,720,000 ریال

زمان برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
ساعت برگزاری
۱۸:۰۰
مدت زمان دوره
۳۰ ساعت

مکان فیزیکی برگزاري
ندارد
لینک برگزاری مجازی
https://eseminar.tv/wb36102
لینک ثبت نام
https://eseminar.tv/wb36102

توضیحات

توضيحات وبينار

در اين وبينار رضا واعظي، فارغ التحصيل کارشناسي ارشد رشته MBA با گرايش استراتژيست از دانشگاه تهران، ‌استراتژيست بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي و هم‌بنيان‌گذار آژانس ديجيتال مارکتينگ دکان پيرامون استراتژي‌هاي کسب‌وکار در فضاي مجازي به خصوص اينستاگرام صحبت خواهد کرد.

يکي از حلقه‌هاي گمشده کسب‌وکارها در فضاي مجازي اين است که از استراتژي مشخصي استفاده نمي‌کنند. از طرفي آموزش‌هاي حال حاضر در خصوص استراتژي‌ها اغلب يا سخت و گنگ است، يا غيرکاربردي! در اين وبينار سعي خواهد شد استراتژي‌هاي کاربردي روز دنيا در قالبي ساده، مختص فضاي مجازي ايران و کسب‌و‌کارهاي کوچک آموزش داده شود. رويکردهاي مهم بررسي خواهد شد و مزيت‌ها و به نحوه‌ي به کارگيري هرکدام به تفکيک پرداخته مي‌شود.


اگر کسب وکارتون کوچک و نوپاست و با مباحث استراتژي آشنايي زيادي نداريد اين وبينار بسيار براتون مفيده. پس از دستش نديد.

امتیاز دهید
ثبت نظر جدید
Unknown

نظری یافت نشد