مارکتينگ بازيهاي موبايلي را از کجا شروع کنيم
موضوع
بازيهاي رايانهاي
تعداد شرکت کنندگان
نامحدود
هزینه
1,500,000 ریال
زمان برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
ساعت برگزاری
۱۴:۳۰
مدت زمان دوره
۳ ساعت
مکان فیزیکی برگزاري
ندارد
لینک برگزاری مجازی
ندارد
لینک ثبت نام
https://b2n.ir/j34438
يکي از اصليترين چالشهاي بازيسازان در ايران، بازاريابي و جذب کاربران بيشتر براي بازيهايشان است. از طرفي بازاريابي در صنعت بازيسازي ايران بسيار نوپاست و دانش و تجريه کمي در اين حوزه وجود دارد و نسبت به موضوعاتي مانند گيمديزاين و مباحث فني، مطالب بسيار کمتري در مورد آن موجود ميباشد.
از اين رو، بسياري از بازيسازان به ناچار از اين بخش صرفنظر ميکنند و ناخواسته ضرر جبرانناپذيري به محصول خود وارد ميکنند. در اين سالها، محصولات باکيفيت زيادي وارد بازار شدند که به دليل نداشتن فعاليتهاي بازاريابي درست، نتوانستند به آنچه که لايقش بودند برسند.
در اين گفتگو، ما در مورد اهميت موضوع بازاريابي در صنعت بازي، نقش آن در مرحلهي سافتلانچ و اقدامات عملي و تجربي در استوديوي کوييز آو کينگز صحبت خواهيم کرد.
نظری یافت نشد