Chatbot (ربات های گفتگو)

Chatbot (ربات هاي گفتگو)

Chatbot بخشی جدانشدنی از یک نرم افزار است که وظیفه مکالمه متنی یا صوتی را بر عهده دارد. تمامی سایت های محبوب مثل گوگل، آمازون، فیس بوک در سایت خود قسمتی را برای مکالمه دارند. این نرم افزارها راهی برای مکالمه  انسان ها و کمک برای تحقق نیاز های افراد است. این Chatbot ها امروزه به اشکال مختلفی ظهور پیدا می کنند مثلا آمازون با Alexa، گوگل با Google Assistant، Apple با Siri که برای پاسخ به سئوالات کاربران و رفع ابهامات کاربران ایجاد شده است. شما میتوانید به آسانی این Chatbot را در وب سایت ها یا نرم افزارها پیدا کنید.

  • این Chatbot ها یکی از اصلی ترین نرم افزارهای سال 2019 هستند که رشد بسیار سریعی را تجربه کرده اند. البته  دلایل این رشد شامل موارد زیر است:
  • تجربه تعامل و مکالمه دوطرفه آنلاین در محل های متفاوت
  • تجربه طراحی  سیستم  ها براساس نیاز  واقعی کاربران
  • آسان سازی ارتباطات در فضای کسب و کار و ایجاد ارتباطات موثر  بدون جلسات رو در رو (Face To Face )

 

جمع بندی :

در این بخش از یادداشت ها، 11 نرم افزار تلفن همراه که رشد سریعی را در سال میلادی جاری را تجربه کردند بررسی شد. زمانی که تکنولوژی نرم افزارهای تلفن همراه به بازارها آمدند بسیاری از شرکت های توسعه نرم افزار، توانایی عرضه مطمئن آنها را در فروشگاه های خود نداشتند. این درحالی است که سال 2019 مملو از این نرم افزارها  بود ولی به دلیل نبود چشم انداز روشن برای تکنولوژی های تلفن همراه، برنامه نویسان نتوانستند عملکرد مناسب تری را از خود نشان دهند. بی شک با دنبال کردن این 11 رخداد در صنعت نرم افزارهای تلفن همراه، اثر شگرف آنرا در کسب و کار قابل مشاهده است

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۱۰:۱۴