یکی از جذابیت‌های کار ما شنیدن هر روز صدای مردم است

سايت کيدز 24 در دوازدهمين جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال موفق به کسب رتبه در قالب برنامه‌هاي کاربردي شده است.آن چه مي خوانيد گفت‌وگويي است ا آقاي علي معيري مدير عامل شرکت .

خودتون رو معرفی کنید.

علی معیری، مدیرعامل شرکت سلامت نسل فردای میهن (سامانه کیدز24) هستم.

 

خدمتی که ارائه می کنید چیه؟

بصورت تخصصی در حوزه سلامت کودکان فعالیت می کنیم. با راه اندازی کلینیک آنلاین (امکان مشاوره از راه دور برای والدین با پزشکان متخصص و فوق تخصص کودکان و نوزادان) شروع به کار کردیم. تعداد 35 پزشک متخصص و فوق تخصص با این مجموعه همکاری دارند و متقاضیان می توانن در زمان های تعیین شده توسط سیستم نوبت دهی، از مشاوره آنلاین و از راه دور این اساتید، بهره مند بشن.

همچنین با راه اندازی آکادمی مجازی نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی برای مادران اقدام کردیم و در این کارگاه ها کلیه مطالب مورد نیاز جهت رشد جسمی (پزشکی و سلامت) و ذهنی (روانشناسی و تربیتی) کودک به مادران آموزش داده میشه.

در ادامه با راه اندازی فروشگاه آنلاین به عرضه محصولات تخصصی مورد نیاز کودکان پرداختیم و در حال حاضر محصولاتی در گروه های بهداشتی، غذایی، فرهنگی، ورزشی، سرگرمی و اسباب بازی عرضه می کنیم.

ایده اولیه از کجا شکل گرفت؟

براساس تجربه هیات موسس شرکت و با توجه به نیاز اعلامی از سوی مخاطبین این سرویس ها بوجود اومدن و البته ایده های زیادی هم برای آینده داریم که به هوشمندی و ارائه سرویس های پرمخاطب و محبوب کمک خواهند کرد. 

 

 

سرمایه کار رو چطور فراهم کردید؟

آورده سهامداران شرکت هست. برای موارد توسعه ای نیازمند حمایت هستیم که امیدوارم بزودی بتونیم تامینش کنیم.

 

تیمتون چند نفره؟ وچطور شکل‌دادید؟

در حال حاضر 8 نفر هستیم که در بخش هوش مصنوعی و تولید نرم افزار 3 نفر، در بخش پشتیبانی کلینیک آنلاین و خدمات پزشکی یک نفر، در بخش فروشگاه 2 نفر، در بخش دیجیتال مارکتینگ یک نفر، بخش مالی و اداری یک نفر مشغول به فعالیت هستند.

 

چه چالش‌هایی در مسیر تولید محصول یا خدمت داشتید؟

تولید محصولات دانش محور با توجه به هزینه های بالای تولید و بکارگیری نیروهای توانمند فنی و مهندسی چالشی هست.

سطح رقابت بالاست و شرکت هایی که تازه شروع میکنن کار زیادی دارن تا بتونن خودشون رو به سطح کیفی مطلوب برسونن.

با توجه به گستره ملی سرویس دهی و خدمات رسانی از طریق وب و برنامه های کاربردی همراه (موبایل اپلیکیشن)، ارائه سرویس مورد انتظار برای کاربران دقت و حساسیت بیشتری لازم داره. (ما به سرتاسر ایران سرویس میدیم و این یکی از جذابیت های کار ماست که هر روز صدای هموطنان عزیزمون رو می شنویم و خواسته هاشون رو بدقت گوش می دیم و تاحد امکان برآورده می کنیم).

 

 با جایزه بیست میلیونی که دریافت می‌کنید از جشنواره چیکار می‌کنید؟

ابتدا لازم میدونم از حسن نظر داوران جشنواره دوازدهم رسانه های دیجیتال تشکر کنم. این انتخاب باعث شد تا ما روحیه مضاعفی پیدا کنیم و تلاش کنیم تا سرویسها و خدمات خودمون رو بهینه تر ارائه کنیم. با این پول تصمیم داریم با هدف تولید محتواهای آموزشی غنی و با کیفیت، یک همکار جدید رو به بخش آموزش اضافه کنیم تا بتونیم محتواهای بیشتر و غنی تری تولید کنیم. ما در حوزه فرهنگ هم فعال هستیم و سعی کردیم تا آموزش های مورد نیاز رو دراختیار خانواده ها قرار بدیم. 

 

برای توسعه محصول برنامه ای دارید یا نه؟

بله، پس از راه اندازی کلینیک آنلاین و ارائه آموزشهای تخصصی، در نظر داریم تا با راه اندازی رباتی هوشمند، به خانواده ها در جهت تشخیص سریعتر بیماری و ارائه کمکهای اولیه، پیش از مراجعه به پزشکان کمک کنیم. در حال حاضر مشغول گردآوری اطلاعات بومی و تشکیل بانک اطلاعاتی از بیماریهای شایع کودکان هستیم و انشاله بزودی کار تولید نرم افزار رو شروع می کنیم.

 

مشکلات کسب وکاری در حوزه صنایع خلاق چیه؟ وچه باید بکنیم؟

در سالهای گذشته اقدامات خوبی جهت کمک و تامین سرمایه یا سایر نیازمندی های شرکتهای خلاق و دانش بنیان همچون حل مسائل بیمه ای و مالیاتی، محل استقرار و... صورت گرفت. امیدوارم این روند با کاهش تشریفات، سرعت بیشتری پیدا کنه و همونطور که از نام امسال بر میاد کمک و حمایت بیشتر و سریعتری از این شرکتها صورت بگیره. ما ایده های بزرگی داریم و چنانچه مورد حمایت قرار بگیریم می تونیم اثربخشی مناسبی رو داشته باشیم. در حال حاضر، جزء شرکتهای خلاق هستیم و در لیست معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار داریم و در مرحله ارزیابی دانش بنیانی هستیم و امیدوارم این مرحله هم هر چه سریعتر انجام بگیره و ما بتونیم از حمایت هایی که به شدت بهشون احتیاج داریم برخوردار شیم.

 

 

.

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۰۸:۴۲