اولین رویداد فرنو با موضوع شخصیت پردازی

اولين رويداد فرنو با موضوع شخصيت پردازي

اولين رويداد پيوندفرهنگي با موضوع «شخصيت‌پردازي» برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پلتزار این سلسله رویدادها  توسط صندوق نوآوری وشکوفایی و با مشارکت بنیاد سپهر انقلاب اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و با عنوان «فرنو» برگزار خواهد شد و به دنبال ایجاد زمینه مناسب برای شکل‌ گرفتن مشارکت در مالکیت معنوی ایده‌ها و طرح‌های فرهنگی بین فعالان فرهنگی و توسعه‌دهندگان کسب‌وکارهای فرهنگی است تا بدین ترتیب‌زمینه‌ایجاد کسب‌وکارهای بازارپردازی فرهنگی ایجاد شود. 

 
 فرنو با محوریت حوزه‌های فرهنگی شامل شخصیت‌پردازی، بازی‌های ویدئویی‌و کتاب‌های تعاملی، بازی، اسباب‌بازی ، عروسک، پویانمایی‌،وب‌ و نوشت‌افزار از تیرماه 1400 برگزار خواهد شد. توسعه‌دهندگان کسب و کارهای‌فرهنگی با حضور در این سلسله‌رویدادها و بهره‌مندی از‌ خدمات‌آموزشی و مربی‌گری، مدل کسب‌وکار خود را را مطابق با قواعد بازارپردازی فرهنگی تدوین کرده و خود را برای یک رقابت فشرده و سنگین برای حضور در جشنواره بازارپردازی تهران و جذب سرمایه و مشارکت اقتصادی آماده می‌کنند. حضور در این رویدادها برای تمامی گروه‌های علاقه‌مند و واجد شرایط آزاد و رایگان است. 
 
بر همین اساس از تمام فعالان حوزه‌هایی مانند پویانمایی، برنامه‌های عروسکی، بازی‌های ویدئویی، کتاب‌مصور و ... که دارای ایده تجاری‌سازی برای‌شخصیت‌های طراحی‌شده توسط خودشان هستند، دعوت می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی dalan.farhangbonyan.ir/farno-char مراجعه و یا با شماره‌های ۰۲۱۸۶۰۵۴۲۱۷ - ۰۹۱۹۳۷۵۷۵۹۹ تماس حاصل کنند./
 
 
 
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۲۰:۱۶