سی و پنج درصد تخفیف کتاب های کسب و کار

به مناسبت هفته کتاب و هم چنين رونمايي از طراحي جديد پلت زار با رايزني هاي انجام شده با نشر آريانا قلم، سي و پنج درصد تخفيف تا پايان ماه آذر، با کدهاي تخفيف محدود داريم.

به مناسبت هفته کتاب و هم چنین رونمایی از طراحی جدید پلت زار با رایزنی های انجام شده با نشر آریانا قلم، سی و پنج درصد تخفیف تا پایان ماه آذر، با کدهای تخفیف محدود داریم.

 

جهت دریافت کد تخفیف کتاب ها  به صفحه اینستاگرام پلت زار برید و پس از دنبال کردن صفحه ما ، به ادمین دایرکت زده وکد تخفیف کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایید.

 

ایده عالی مستدام:این کتاب ترجمه یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیای کسب‏‌وکار به نام Made TO Stick نوشته براردان هث می‌‏باشد. شما در هر موقعیتی که باشید حرف‏‌ها و ایده‌ها، محصولاتی دارید که می‌خواهید که به اثرگذارترین شیوه آن‌ها را طرح کنید. این کتاب شما را با 6 کلید طلایی برای عالی و مستدام ‏کردن ایده‌‏هایتان آشنا می‌کند.

 

 مدیریت پروژه برای غیر مدیر پروژه: این کتاب مناسب کسانی است که فارغ از مدارک و گواهینامه‌ها، واقعاً می‌خواهند بدانند پروژه یعنی چه و در جهت بهبود اوضاع حرف‌های خود قدمی بردارند.

 

بازاریابی پر محتوا:این کتاب شروع مناسبی برای « مسیر آشنایی و بازکردن سر صحبت با مخاطب» است.

 

هنر جذب سرمایه برای استارتاپ ها:این کتاب از زوایای مختلف به موضوع تأمین مالی استارت‌آپ‌ها پرداخته است و نکته‌های کاربردی و کلیدی‌ای در آن مطرح شده است که همۀ فعالان این حوزه به آنها نیازمندند.

 

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ۰۸:۵۶