خانه جلوه گاه از ايده تا درآمد
از ايده تا درآمد

از ايده تا درآمد

امتیاز 0.0 اشتراک گذاری

موضوع
ساير موارد

ثبت نام
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۹/۱۰

قالب
ساير

برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۹/۱۸

نوع رویداد
استارتاپ ويکند

مکان فیزیکی
نيشابور بلوار پژوهش - مجتمع دانشگاه آزاد اسلامي واحد نيشابور - ساختمان فني و مهندسي - مرکز رشد فناوري هاي نرم، مجازي، فکري و هوشمند

گستره
استاني

بستر مجازی
ندارد

توضیحات

اين رويداد با انگيزه جذب ايده هاي نوآورانه و خلاقانه در زمينه هاي مرتبط با فعاليتهاي مرکز رشد از بين عموم دانش آموزان و دانشجويان مي باشد. اين رويداد در چهار روز متوالي وفقط در نوبت بعد از ظهر ها انجام مي پذيرد. در روز اول با اعلام نتايج اوليه، گروه هاي مختلف منطبق با ايده هاي برگزيده ايجاد و به همراه آموزش، فرآيند تيم سازي شروع مي شود. روز دوم و سوم فرآيندهاي منتورينگ و دوره هاي آموزشي مورد نياز ادامه مي يابد و تيمها فرصت تکميل ايده هاي خود را مي يابند. در روز چهارم فعاليت گروه ها تکميل و خاتمه يافته و نتايج نهايي اعلام مي گردد.
اهداف رويداد:
از اهداف برگزاري ادواري اين رويداد برقراري شرايط همکاري متقابل با سازمان ها و صنايع بومي و حتي اسقرار واحدهاي تحقيق و توسعه آنان در مرکز رشد را مي توان نام برد. سابقه فرهنگي و صنعتي شهرستان نيشابور با اسقرار صنايع مادر از قبيل خودروسازي، نيروگاه و فولاد پتانسيل فوق العاده اي را براي براگزاري ادواري اين رويداد فراهم مي نمايد.
نوآوري ايده و در حين حال سادگي و قابليت رقابت و عرضه در بازار از محورهاي اصلي اين رويداد مي باشد که منتخبين طرح هاي واصل شده در طي مراحل مختلف، با کسب حداقل آموزش هاي مورد نياز، آماده راه اندازي يک کسب و کار کوچک و پايدار با ارزش افزوده مناسب مي شوند. از مزاياي برگزاري ادواري اين رويداد ضمن بهره مند شدن هسته ها و واحد هاي فناور، امکان بستر سازي مناسب براي توسعه فناوري هاي مرتبط در مرکز رشد به صورت مستقل مي باشد.
جوايز و حمايت ها:
در مراسم روز پاياني اين رويداد جوايز ارزنده اي به همراه لوح يادبور به منتخبين اهدا مي گردد. همچنين بعد از رويداد پذيرفته شدگان نهايي در قالب هسته فناور وارد دوره هاي پيش رشد شده و ضمن برخورداري از مشاوره اساتيد و امکانات کارگاهي و آزمايشگاهي و شرکت در دوره هاي آموزشي لازم، فرصت آزمايش و نمونه سازي را مي يابند. همچنين هسته هاي فناور ميتوانند متناسب با شکوفايي و طي مراحل مختلف وارد دوره هاي رشد شوند و ضمن برخورداري از خدمات صنعتي، تجاري سازي و تامين مالي، امکان ادامه و تکميل طرح تا کسب درآمد را مي يابند. استقرار امکانات متعدد از قبيل آزمايشگاه ها و کارگاههاي مجهز و مختلف در ضمن بهره مندي از اعضاي هيات علمي مجرب و توانمند زمينه­ي بسيار خوبي براي حمايت از هسته ها و واحدهاي فناور و شکوفايي و بالندگي آنان فراهم مي نمايد.

امتیاز دهید
ثبت نظر جدید
Unknown

نظری یافت نشد