خانه قفسه ارزيابي راهبردي ظرفيت رسانه هاي نوين در ارتقاي فرهنگ کتابخواني
ارزيابي راهبردي ظرفيت رسانه هاي نوين در ارتقاي فرهنگ کتابخواني

ارزيابي راهبردي ظرفيت رسانه هاي نوين در ارتقاي فرهنگ کتابخواني

امتیاز 0.0 اشتراک گذاری

موضوع
حکمراني فرهنگي

قالب
کتاب و نشر

بستر عرضه
رسانه هاي آنلاين

تاریخ تولید
۱۳۹۸/۰۷/۰۱

توضیحات

تدوين راهبردي ظرفيت هاي رسانه هاي نوين در ارتقاء فرهنگ کتابخواني و مصرف فرهنگي کتاب در ايران.
پژوهشگر: حسين خليلي (مديرعامل موسسه فرهنگي هنري پاسخ روشن انديشه).
انتشار توسط دفتر مطالعات و برنامه ريزي فرهنگي و کتابخواني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي.
اين پژوهش، به بررسي و تدوين ظرفيت هاي رسانه هاي نوين در ارتقاء فرهنگ کتابخواني و مصرف فرهنگي کتاب در ايران پرداخته است. در اين راستا، ابتدا مباني و مفاهيم نظري مربوط به اين حوزه ارائه مي شود. سپس وضعيت کنوني فرهنگ کتابخواني و رسانه هاي نوين در کشور تشريح مي شود و براساس آن پانزده گزاره به عنوان ظرفيت هاي مربوط به ابعاد مختلف شامل شش گروه ظرفيت: سياسي، اقتصادي، اجتماعي، فناورانه، محيطي و قانوني در چارچوب تحليل راهبردي PESTE ، تبيين مي شود.

امتیاز دهید