خانه قفسه فنون اقناعي
فنون اقناعي

فنون اقناعي

امتیاز 0.0 اشتراک گذاری

موضوع
سواد رسانه‌اي و زيست مجازي

قالب
موشن‌گرافي

بستر عرضه
-

تاریخ تولید
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

توضیحات

زندگي بدون ارتباط با ديگران تقريبا ممکن نيس و لازمه ارتباط آدم‌ها مشخصه که تبادل پيامه؛ اما آيا فرستادن پيام بدون هدف مشخص معني ميده؟ مشخصه که فرستادن پيام از سوي فرستنده و سازنده اون با هدف صورت ميگيره. بيشترين هدف از ارتباط با ديگران و فرستادن پيام، تشويق گيرنده به تغيير رفتار، نگرش، باور، ارزش يا ديدگاه، مطابق نظر فرستنده است که به اين کار «اقناع کردن» ميگن. از مهمترين فرستنده‌هاي پيام ميشه به رسانه‌ها اشاره کرد. رسانه‌ها با استفاده از شيوه‌هاي اقناعي سعي ميکنن از طريق عقل يا احساس يا هردوي آنها بر ما تأثير بذارن.<br>ياد گرفتن زبان اقناع از مهم ترين مهارت‌هاي سواد رسانه‌اي. اگر شما بدونين رسانه با چه روش‌هايي سعي در قانع کردنتون داره اون وقت شما با چشمان بازتر ميتونين تصميم بگيرن و از خودتون دفاع کنين.

امتیاز دهید