مربيگري و رشد کارمندان
موضوع
ساير موارد
قالب
ساير
بستر عرضه
-
تاریخ تولید
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
از قدرت مربيگري در محل کار استفاده کنيد. خواهيد آموخت که براي تغيير ميزان درگير شدن کارکنان و بهبود نتايج، چگونه ميتوانيد از يک مدير با سبک مديريتي دستوردهنده و کنترلکننده به يک مدير با سبک مديريتي مدير بهعنوان مربي تغيير وضعيت دهيد.
ليزا نشان ميدهد که مهارتهايي مانند پرسيدن سوالات باز يعني سوالاتي که جواب آنها بلي يا خير نيست، گوش فرا دادن و چالش براي رشد و مسئوليتپذيري، ميتوانند استقلال و توانايي حل مسئله را در کارمندان افزايش دهند. اين دوره شامل ارزيابيها، تمرينات و ابزارهايي است که به تيم شما در دستيابي به اهداف، تهيه برنامهاي براي مسير شغلي و نيز تسريع رشد کمک ميکنند.
اين دوره آموزشي مباحث زير را دربرميگيرد:
يادگيري روشهايي براي تمرکز عميقتر در مکالمه با همکاران
تشخيص و شناسايي سوالاتي که در طول يک جلسه طوفان مغزي، بيشترين تعداد ايدهها را ايجاد ميکنند
مزيت استفاده از ارائه بازخورد متمرکز به کارمندان
مزاياي گوش فرادادن و استفاده از سوالات باز در گفتگو با همکاران