تحليل و مديريت ترافيک سايت براي بازارياب ها و مديران کسب و کار
موضوع
ساير موارد
قالب
ساير
بستر عرضه
-
تاریخ تولید
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
به مدد استاندارد صنعتي مشهور تحليل وب يعني گوگل آناليتيکس (Google Analytics) ميتوانيد از عملکرد سايت خود باخبر شويد. اين پلتفرم قدرتمند ابزارهاي لازم را براي اندازهگيري ترافيک سايت، تغييرات، ad performance و درک چگونگي استفاده افراد از وبسايتتان به شما ميدهد.
برد بيتزول، کارآفرين، مشاور استارتاپ و متخصص بازاريابي، در اين دوره آموزشي به ما ميگويد چطــور بــراي کـار با گوگل آنـاليتيـکس آماده شـويـم و گزارشهاي مربوط را تهيه کنيم. وي سعي ميکند حتي مواردي را خارج از چارچوب (مثل ايجاد اکانت و اصول گزارشدهي) نيز توضيح دهد و بگويد با نتايج چه بکنيد، اهداف را ايجاد و پيگيري کنيد و از امکاناتي مانند dimensions و segments براي درک عميقتر بهره ببريد. در فيلمهاي آموزشي کاملا کاربردي تهيهشده، تلاش بر اين است تا بيشتر قابليتهايي معرفي شوند که در کارکرد روزانه با آنها سروکار داريد.
در بخش نخست تحليل مديريت با گوگل آناليتيکس به نکاتي اشاره ميشود که بتوانيد از تجزيهوتحليل گوگل به بهترين شيوه استفاده کنيد.
در بخش دوم تحليل مديريت با گوگل آناليتيکس ضرورت سر درآوردن شما از اين موضوع که کاربران با ورود به وبسايت شما چه ميکنند بررسي مي شود.
در بخش سوم تحليل مديريت با گوگل آناليتيکس اهميت جدول دادهها و تاثير تغييراتي که گاهي روي وبسايت خود ميدهيد مورد بررسي قرار ميگيرد.
در بخش چهارم تحليل مديريت با گوگل آناليتيکس صحبت از اين است که تقسيمبندي اولين قدم در هر تجزيهوتحليلي است. همچنين نحوه استفاده از گزارشهاي انفرادي براي درک ترافيک به شما گوشزد ميشود.
در بخش پنجم تحليل مديريت با گوگل آناليتيکس درمييابيد که بخش مخاطب تجزيهوتحليل گوگل سرشار از اطلاعاتي است که به شما کمک ميکند مشخصات کاربران خود را بهتر درک کنيد.
در بخش ششم تحليل مديريت با گوگل آناليتيکس خواهيد دانست که چگونه از گزارشهاي مالکيت براي شناسايي نحوه عملکرد درست و نادرست تلاشهاي بازاريابي استفاده کنيد.
بخش هفتم تحليل مديريت با گوگل آناليتيکس آثار شگرف گزارشهاي اجتماعي را بررسي ميکند.
در بخش هشتم تحليل مديريت با گوگل آناليتيکسميگويد که از گزارشهاي رفتاري استفاده ميکنيم تا بتوانيم محبوبترين محتواي سايتمان را بشناسيم.
بخش نهم تحليل مديريت با گوگل آناليتيکس استفاده از رديابي رخدادها را ميآموزد که در حقيقت تعامل کاربران با محتواست.
بخش دهم تحليل مديريت با گوگل آناليتيکس تاکيد ميکند که اهداف، بخشي حياتي از سيستم تجزيهوتحليل گوگل هستند و اگر هدفي نداشته باشيد حجم بسيار بزرگي از دادهها را از دست ميدهيد.
بخش يازدهم تحليل مديريت با گوگل آناليتيکس از گزارشهاي همزمان سيستم تجزيهوتحليل گوگل صحبت ميکند. شما مي توانيد اطلاعات آني و بهروز از بازديدهاي بخشهاي مختلف وبسايتتان داشتهباشيد.
برد بيتزول، کارآفرين، مشاور استارتاپ و متخصص بازاريابي، در اين دوره آموزشي ميگويد چطــور براي کار با گوگل آناليتيکس آماده شويم و گزارشهاي مربوط را تهيه کنيم.
درباره مدرس:
برد بيتزول يک کارآفرين، مشاور استارتآپ و متخصص بازاريابي است. برد بيشتر از يک دهه را به کار در عرصههاي توسعه کسبوکار، بازاريابي و شبکههاي اجتماعي مشغول بودهاست. او در نشريه Entrepreneur بهعنوان يک کارآفرين جوان حضور داشته و توانست نخستين کسبوکار موفقيتآميز خود را در سن 15 سالگي برپا کند. همچنين بهعنوان مشاور بسياري از استارتاپها مشغول به فعاليت است. برد علاوهبر سخنراني در کنفرانسهاي ملي مانند CES يکي از شرکاي رسمي گوگل نيز هست.