فروش و بازاريابي براي شرکت هاي کوچک و استارتاپ ها
موضوع
ساير موارد
قالب
ساير
بستر عرضه
-
تاریخ تولید
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
فروش و بازاريابي
براي شرکتهاي کوچک و استارتاپها
در اين ويدئوي آموزشي ديو کرانشاو درباره چگونگي فروش و بازاريابي در شرکتهاي کوچک و نوپا صحبت ميکند. هدف اين است که راه خود را از ميان آن آبهاي خطرناک کارآفريني باز کنيد و در پايان به ساحلي امن دست يابيد.
بخش اول فروش و بازاريابي براي شرکتهاي کوچک و استارتاپها: در کسبوکارهاي کوچک همه چيز با مشتري شروع مي شود و خاتمه مييابد. همان چيزي که براي کسبوکار شما پول در ميآورد، آنها را راضي ميکند.
بخش دوم فروش و بازاريابي براي شرکتهاي کوچک و استارتاپها: روشهاي پيچيدهاي براي فهم يک استراتژي قيمتگذاري وجود دارد. قيمتگذاري علم دقيقي نيست و به مرور زمان مي توانيد تغييرات کوچکي ايجاد کنيد تا به آن قيمت عالي دست يابيد.
بخش سوم فروش و بازاريابي براي شرکتهاي کوچک و استارتاپها: بايد بدانيد که کدام يک از تمام چيزهايي که ميفروشيد ارزشمندترين اقلام توليدات يا خدمات شما را تشکيل ميدهد.
بخش چهارم فروش و بازاريابي براي شرکتهاي کوچک و استارتاپها:: رسانه اجتماعي ابزار قدرتمندي است ، مخصوصا براي کسبوکارهاي کوچک بسيار قدرتمند است زيرا بازگشت زيادي در سرمايهگذاري به شما ميدهد.
بخش پنجم فروش و بازاريابي براي شرکتهاي کوچک و استارتاپها:: فروش و بازاريابي براي شرکتهاي کوچک و استارتاپها: شيوههايي وجود دارند که بتوانيد از مشتريان خود بپرسيد چرا شما را انتخاب کردهاند.
بخش ششم فروش و بازاريابي براي شرکتهاي کوچک و استارتاپها:: فروش و بازاريابي براي شرکتهاي کوچک و استارتاپها: بسياري از صاحبان کسبوکار با بياطلاعي از فرايند فروش وارد کسبوکار ميشوند در حاليکه بهويژه در کسبوکارهاي کوچک فروش موتوري است که کسبوکار را به پيش ميراند.
بخش هفتم فروش و بازاريابي براي شرکتهاي کوچک و استارتاپها:: فروش و بازاريابي براي شرکتهاي کوچک و استارتاپها: شکايات مشتريان، فرصت هايي براي بهبود روش کسبوکار و دستيابي به مشتريان بيشتر هستند.
بخش هشتم فروش و بازاريابي براي شرکتهاي کوچک و استارتاپها:: فروش و بازاريابي براي شرکتهاي کوچک و استارتاپها: تکنيکهايي براي افزايش فروش وجود دارند که ميتوانيد با بهکارگيري آنها کسبوکار کوچکتان را بدون صرف هزينه زيادي ارتقا دهيد.
درباره مدرس:
مشاوره خبره کسبوکار و ستون نويسنده مجلات معتبري مانند تايم، Fast company، USA Todey، بيبيسي و نويسنده کتابهاي پرفروش مديريت مانند The myth Multitaskingوي هماکنون به عنوان مشاور، سخنران و مربي کسبوکار و استارتاپها مشغول به فعاليت است.