راه اندازي يک کسب و کار جديد ايده، طرح تجاري، شروع
موضوع
ساير موارد
قالب
ساير
بستر عرضه
-
تاریخ تولید
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
راهاندازي يک کسبوکار جديد
ايده، طرح تجاري، شروع
صاحب کسبوکار کوچک بودن و کارآفرين بودن، ميتواند کار بينهايت پرريسک و خطرناکي باشد و از طرف ديگر ميتواند بسيار سودآور باشد. در اين ويدئوي آموزشي، ديو کرانشاو مباحثي را درباره چگونگي راهاندازي کسبوکار جديد بيان ميکند.
بخش اول راه اندازي يک کسب و کار جديد در کسبوکارهاي کوچک همه چيز با مشتري شروع مي شود و خاتمه مييابد. همان چيزي که براي کسبوکار شما پول در ميآورد، آنها را راضي ميکند.
بخش دوم راه اندازي يک کسب و کار جديد: روشهاي پيچيدهاي براي فهم يک استراتژي قيمتگذاري وجود دارد. قيمتگذاري علم دقيقي نيست و به مرور زمان ميتوانيد تغييرات کوچکي ايجاد کنيد تا به آن قيمت عالي دست يابيد.
بخش سوم راه اندازي يک کسب و کار جديد: چيزي به اسم کسبوکار عالي و بيعيب و نقص وجود ندارد، بلکه بايد بتوانيد هميشه کسبوکارتان را ارتقا دهيد و به دنبال تکامل باشيد.
بخش چهارم راه اندازي يک کسب و کار جديد: چيزهاي مثبت زيادي هست که در يک فضاي خانوادگي و دوستانه اتفاق ميافتند پس سعي کنيد اگر محيط کسبوکاريتان خانوادگي است اين نقاط را پررنگ کنيد.
بخش پنجم راه اندازي يک کسب و کار جديد: داشتن يک برنامه مدون و حسابشده کسبوکاري کمک ميکند تا در مسير خود پايدار بمانيد.
بخش ششم راه اندازي يک کسب و کار جديد: داشتن کسبوکار کوچک، کار هر کسي نيست. از اين موضوع که ميخواهيد از يک کارمند تماموقت به يک صاحب کسبوکار کوچک تبديل شويد اطمينان حاصل کنيد و با خود شفاف باشيد.
بخش هفتم راه اندازي يک کسب و کار جديد: اگر خدمات و کالاهاي زيادي براي فروش داريد حتما به دنبال ارزشگذاري روي آنها باشيد.
بخش هشتم راه اندازي يک کسب و کار جديد: يک کسبوکار خدمتمحور در شروع به شما اين فرصت را ميدهد که با پول کمتري آغاز به کار کنيد.
درباره مدرس:
مشاوره خبره کسبوکار و ستون نويسنده مجلات معتبري مانند تايم، Fast company، USA Todey، بيبيسي و نويسنده کتابهاي پرفروش مديريت مانند The myth Multitaskingوي هماکنون به عنوان مشاور، سخنران و مربي کسبوکار و استارتاپها مشغول به فعاليت است.