چگونه بازاريابي را خودکار کنيم
موضوع
ساير موارد
قالب
ساير
بستر عرضه
-
تاریخ تولید
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
مشتريان، محصول يا کسبوکار متمرکز است.
بخش دوم چگونه بازاريابي را خودکار کنيم? در اين دوره برخي از کارکردهاي اصلي هاباسپات را به نمايش درميآيد و اين امر به اتوماسيون مربوط است و به شما کمک کند که بخشهاي مختلف اتوماسيون را شناسايي کنيد.
بخش سوم چگونه بازاريابي را خودکار کنيم? هاباسپات ايجاد و سازماندهي فهرستها را بسيار ساده ميکند. مهمترين جنبه هر کمپين بازاريابي، دادههاي شما هستند که ميتوانيد بر اساس آن تغييرات موردنظر را در اتوماسيون خود ايجاد کنيد.
بخش چهارم چگونه بازاريابي را خودکار کنيم? هاباسپات چيزي را در اختيار دارد که آن را محتواي هوشمند مينامد و محتواي هوشمند چيزي است که به شما اجازه ميدهد تا اين پيام شخصيسازي شده را به مخاطب ارسال کنيد.
بخش پنجم چگونه بازاريابي را خودکار کنيم? تمامي ابزارهاي هاب اسپات به صورت فشردهاي در هم گرهخوردهاند. اين به شما اجازه ميدهد که اتوماسيون را ايجاد کرده و تمامي بخشها را به هم متصل سازيد تا بتوانيد با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده، آنها را از نظر اطلاعاتي تغذيه کنيد تا تبديل به مشتري شوند.
درباره مدرس:
برد بيتزول برد بيتزول يک کارآفرين، مشاور استارتآپ و متخصص بازاريابي است. برد بيشتر از يک دهه را به کار در عرصههاي توسعه کسبوکار، بازاريابي و شبکههاي اجتماعي مشغول بودهاست. او در نشريه Entrepreneur بهعنوان يک کارآفرين جوان حضور داشته و توانست نخستين کسبوکار موفقيتآميز خود را در سن 15 سالگي برپا کند. همچنين بهعنوان مشاور بسياري از استارتاپها مشغول به فعاليت است. برد علاوهبر سخنراني در کنفرانسهاي ملي مانند CES يکي از شرکاي رسمي گوگل نيز هست.