خانه قفسه سايت ضياءالصالحين
سايت ضياءالصالحين

سايت ضياءالصالحين

امتیاز 0.0 اشتراک گذاری

موضوع
معارف ديني

قالب
سايت

بستر عرضه
رسانه هاي آنلاين

تاریخ تولید
۱۴۰۰/۰۴/۰۶

توضیحات

درباره سايت ضياءالصالحين

« بنياد فرهنگي تربيتي ضياءالصالحين» با هدف ترويج و تبيين، نشر، صيانت و حراست از ارزشهاي انقلاب اسلامي منبعث از مکتب اهلبيت(عليهم السلام) تأسيس شده است.

با توجه به ظهور تکنولوژي هاي نوين و تغيير رسانه هاي تبليغي، ضرورت تغيير ابزار و رسانه هاي تبليغ در اشاعه فرهنگ غني اسلامي و ايراني، بيش از پيش، به چشم مي خورد.

در اين ميان، پديده اينترنت با کاربرد وسيع و جهاني، با لحاظ مزيت هاي ذاتي و انحصاري آن (عدم محدوديت زماني و مکاني براي مخاطبين و ...)، تاثيري شگرف در نفوذ افکار و فرهنگ ها در مخاطبين خود، که اغلب آنها را جوانان تشکيل مي دهد، داشته است، تا حدّي که در حال حاضر به عنوان يک ابزار تبليغي - فرهنگي از آن ياد مي شود.

بر همين اساس، طبق تأکيد مقام معظم رهبري بر تبليغ و فعاليت در فضاي مجازي براي معرفي و آشنا کردن مردم دنيا با مفاهيم و آرمان هاي بلند آسماني که آن را فرصت ويژه و استثنايي تلقي کرده و مشوق اصلي جامعه روحانيت جهت ورود و کار در اين عرصه بوده باعث شد تا بنياد فرهنگي تربيتي ضياءالصالحين نيز گروهي براي تبليغ مجازي در بخش تبليغ نوين و مجازي دفتر تبليغات قم ثبت کرده و شروع به فعاليت نمايد که با صدور مجوز تبليغ مجازي در سال ۱۳۹۳ و حمايت دفتر از ايجاد اين پايگاه، فرصتي پيش آمد تا واحد سايبري بنياد بصورت گسترده با ايجاد پايگاه اينترنتي با جديّت هرچه تمام تر به فعاليت خود ادامه دهد...

لازم به ذکر است که آغاز اين فعاليتها از سال ۱۳۸۶ با ايجاد وبلاگ و ورود به شبکه هاي اجتماعي شروع شده است.

امتیاز دهید