خانه قفسه کروناياب
----

کروناياب

امتیاز 0.0 اشتراک گذاری

موضوع
ساير موارد

قالب
برنامه‌هاي کاربردي (اپليکيشن)

بستر عرضه
رسانه هاي مکتوب

تاریخ تولید
۱۳۹۸/۱۱/۲۲

توضیحات

با کروناياب از روي نقشه افرادي که در کنار شما سالم، مشکوک يا مبتلا به کرونا هستند را ببين و به راحتي به کارهاي ضروري بيرون از خانه رسيدگي کن.
‏بي استرس بيرون برو
‏کاربران کشورهاي اپليکيشن کروناياب: ايران، آمريکا، چين، مکزيک، آفريقاي جنوبي، هند، اندونزي، ارمنستان، افغانستان و ترکيه.
‏کروناياب داراي 4 زبان: فارسي، انگليسي، عربي، چيني.
‏يک عضويت سريع و ساده
‏با نصب و عضويت در اپليکيشن کروناياب به تعدادي سوال، جواب خواهيد داد. هوش مصنوعي و الگوريتم نوشته شده در اين اپليکيشن باعث مي شود تا بتواند وضعيت افراد را با دقت بسيار خوبي بررسي نماييد و به آنها يک شناسه اختصاص دهد سپس کاربران ميتوانند با استفاده از نقشه اي که در اپليکيشن وجود دارد وضعيت افراد در اطراف خود را بخوبي مشاهده کند تا در صورت نياز از فاصله بين او و محل دوري کند و همچنين با استرس خيلي کمتر و با اطمينان بيشتري به امور کاري ضروري بيرون از خانه بپردازند.
‏با توجه به اينکه کرونا ويروس، ميتواند در افرادي که سيستم ايمني ضعيف تري در بدن دارند بخوبي رشد و تکثير گردد، لذا اين اپليکيشن ميتواند به عنوان يک قوت قلب و حامي در جهت کاهش استرس افراد در جامعه هويت بخشد.
‏براي هرچه بهتر شدن کروناياب از اپليکيشن حمايت کنيد و آنرا به اطرافيان خود معرفي نماييد.
‏براي هرچه بهتر شدن اين ايده و طرح نياز به حمايت نهادها و مراجع زيربط مانند معاونت محترم علمي و فناوري رياست جمهوري، وزارت محترم بهداشت و درمان و وزارت محترم ارتباطات مي باشم. اين اپليکيشن و برنامه در چند مرحله بايد اجرا گردد تا بتواند در فازهاي خودش بخوبي موفقيت آميز باشد و اين ويروس را به کمک تکنولوژي و فناوري کنترل و زنجيره آن را بين افراد قطع کرد. در حال حاضر کروناياب اولين اپليکيشن ساخته و پياده سازي شده است که تا به الان هيچ گونه نمونه داخلي و خارجي ندارد.
‏اميد است با حمايت از جوانان کوشا و با پشتکار اين مرز و بوم براي ريشه کن کردن اين ويروس منحوس از جامعه اقدام گردد.
‏با ثبت نظر از اپليکشين کروناياب حمايت کنيد.
‏*‏‏مورد تاييد سپر امنيتي گوگل*

امتیاز دهید