خانه قفسه آموزش نقاشي الگو
-----

آموزش نقاشي الگو

امتیاز 0.0 اشتراک گذاری

موضوع
کودک و نوجوان

قالب
برنامه‌هاي کاربردي (اپليکيشن)

بستر عرضه
رسانه هاي مکتوب

تاریخ تولید
۱۴۰۰/۰۲/۲۷

توضیحات

با آغاز عالمگيري بيماري کرونا، استقبال مردم از فضاي مجازي به طرز چشمگيري افزايش يافت. در اين ميان کودکان نيز به طور گسترده مخاطب بسترهاي مختلفي در فضاي مجازي شدند. اتفاقي که خيلي زود به دغدغه اي اساسي براي بسياري از خانواده ها تبديل شد. با توجه به آسيب هاي جسمي و رواني که کودکان در مواجهه با فضاي مجازي و برخي اپليکيشن هاي خارجي با آن روبرو مي‌شوند، ايده «آموزش نقاشي الگو» به عنوان فضايي امن، آموزشي، سرگرم کننده و متناسب با سن کودکان شکل گرفت.
الگو از بخش هاي مختلفي تشکيل شده است که مي توان در آن مفاهيم پيدا و پنهان گوناگوني را به کودکان منتقل کرد. الگوهاي رنگ آميزي، ويدئوهاي کوتاه، داستان هاي کودکانه و مسابقات نقاشي از جمله محتواهايي هستند که مي توان در الگو منتشر کرد. به عنوان مثال مي‌توان چند کليپ آموزشي در رابطه با اصلاح الگوي مصرف برق تهيه کرد و پس از آن الگوهاي رنگ آميزي با همين مفهوم در اختيار کودکان قرار داد يا مسابقات مختلفي را در انتهاي کليپ هاي ويدئويي گنجاند تا با کنار هم قرار دادن آنها بتوان به کليدواژه مورد نظر رسيد.
کاربران الگو با استفاده از ابزارهاي متنوع و مشاهده آموزش هاي مختلف اين اپليکيشن از قبيل الگوهاي رنگ آميزي، الگوهاي گام به گام و الگوهاي ترسيمي مي‌توانند نقاشي هاي جذاب و خلاقانه اي بکشند و آنها را به بخش نمايشگاه ارسال کنند تا ساير کاربران با کارت هاي آفرين به آن نقاشي امتياز دهند. همچنين اين بستر وجود دارد که والدين بتوانند با مراجعه به فروشگاه، از بين نقاشي هاي برتر يا نقاشي هاي فرزند خود، اثر مورد نظر را جهت چاپ روي تي‌شرت، ماگ و پازل انتخاب کرده و سفارش دهند تا کودک آنها بيش از پيش به الگو و محتواي آموزشي آن علاقه مند شود. استوديو انيميشن سازي، چالش نقاشي با اجسام و مندي سخنگو از جمله امکانات متنوع موجود در اين اپليکيشن کاربردي هستند.
همچنين الگو با الکترونيکي کردن آموزش ها مي تواند در صرفه جويي چوب و کاغذ (حداقل در حوزه کودک) کمک موثري داشته باشد. شايد بتوان قابليت چند زبانه شدن الگو را در نسخه جديد مهم ترين تغيير اين اپليکيشن دانست. قابليتي که امکان توليد و انتشار محتوا را براي کودکان سراسر دنيا فراهم مي‌کند. در حال حاضر محتويات الگو با زبان هاي فارسي، انگليسي و کروات در دسترس است اما با توجه به بررسي هاي تيم تحقيق و توسعه ضرورت زبان هايي چون عربي، فرانسوي، اسپانيايي و هندي جهت گسترس بازار احساس مي شود و با توجه به ايجاد زير ساخت چند زبانه مشکل خاصي براي اين بخش پيش رو نخواهد بود.

برخي از ويژگي خاص در الگو:
• تنوع بسيار بالاي محتوا
• رتبه بندي کاربران براساس فاکتورهاي کليد در 12 سطح مختلف
• هديه روزانه براي کاربران
• آموزش هاي سطح بندي شده در چند لايه
• جذابيت هاي صوتي و گرافيکي و قفل کودک
• شخصيت سازي (طوطي سخنگو)
• استوديو ساخت انيميشن هاي دوبعدي
• نقاشي با اجسام و تصاوير مختلف

امتیاز دهید