خانه تخته سياه بازاريابي محصولات فرهنگي و هنري با رويکرد بازاريابي
بازاريابي محصولات فرهنگي و هنري با رويکرد بازاريابيبازاريابي محصولات فرهنگي و هنري با رويکرد بازاريابي

بازاريابي محصولات فرهنگي و هنري با رويکرد بازاريابي

امتیاز 0.0 اشتراک گذاری

موضوع
تبليغات و بازاريابي محصولات فرهنگي ديجيتال
تعداد شرکت کنندگان
نامحدود
هزینه
1,200,000 ریال

زمان برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
ساعت برگزاری
۱۴:۰۰
مدت زمان دوره
۳ ساعت

مکان فیزیکی برگزاري
ندارد
لینک برگزاری مجازی
ندارد
لینک ثبت نام
https://evand.com/events/w07

توضیحات

مدرسه کسب‌وکار ماه با هدف آشنايي بيشتر فعالان عرصه فرهنگ و هنر با بازاريابي محصولات فرهنگي و هنري، اقدام به برگزاري کارگاه "بازاريابي محصولات فرهنگي و هنري، با تأکيد بر بازاريابي ديجيتال" مي‌نمايد.

يک کسب‌وکار فرهنگي و هنري پس از پردازش ايده، ايجاد تيم، تعيين مدل کسب‌وکار، جذب سرمايه و رسيدن به محصول، بايد به تجاري‌سازي محصولات و بازاريابي آن‌ها فکر کند. در همين راستا در اين کارگاه، با مباحث زير آشنا خواهيم شد:

- بازاريابي و اصول آن
- روش‌هاي بازاريابي در فضاي آفلاين و آنلاين
- نکات مهم در بازاريابي ديجيتال
- ابزارهاي بازاريابي ديجيتال

امتیاز دهید
ثبت نظر جدید
Unknown

نظری یافت نشد