وبينار بازاريابي عصبي
موضوع
تبليغات و بازاريابي محصولات فرهنگي ديجيتال
تعداد شرکت کنندگان
۵۰
هزینه
1,000,000 ریال
زمان برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
ساعت برگزاری
۱۸:۰۰
مدت زمان دوره
۳ ساعت
مکان فیزیکی برگزاري
ندارد
لینک برگزاری مجازی
https://eseminar.tv/wb31208
لینک ثبت نام
https://eseminar.tv/wb31208
سرفصلهاي وبينار
1 : ورود به مغز خريدار
در اين فصل متوجه ميشويد چرا بين حرفها و خريدهاي افراد تناقض وجود دارد و چگونه اين علم کمک ميکند بيشتر بفروشيم!
2: ورود به دنياي مغز قديم
در اين فصل خواهيد ديد چه مواردي باعث جلب توجه مغز قديم ميشود و چگونه ميتوان اثرگذاري بازاريابي را افزايش داد.
3: مکالمه با مغز قديم
در اين فصل ياد ميگيريد صحبتها و پيامهايتان را طوري ارائه بدهيد تا مورد توجه مغز قديم قرار بگيرد!
4: بازاريابي 5 بعدي
در اين فصل ياد ميگيريم چگونه به بازاريابي 5 بعدي بپردازيم؛ يعني عمليات بازاريابي را طوري طراحي کنيم که بر 5 حس مخاطب تاثير بگذارد.
5: مدل خريدار در بازاريابي عصبي
مطالب اين فصل به شما کمک ميکند تا ديدگاه واقعبينانهاي درباره خريدار کسب کنيد. شايد ببينيد اغلب پيشفرضهاي شما درباره خريدار اشتباه است.
6: تاثير ديگران در تصميم خريد
در اين فصل ياد ميگيرد به خريداران خود نشان بدهيد قبلا افراد ديگري به شما اعتماد کردهاند و از محصولات و خدمات شما راضي هستند.
7: 23 ترفند بازاريابي عصبي
در اين فصل 23 ترفند ارائه ميکنيم که کاملا کاربردي است و از همين امروز ميتواند فروشتان را افزايش دهد!
برگزارکننده: مدرسه کسب و کار کوچ
نظری یافت نشد