وبينار بهکارگيري پلتفرمهاي تحليل داده در وفادارسازي مشتريان
موضوع
ساير موارد
تعداد شرکت کنندگان
۵۰
هزینه
ندارد
زمان برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
ساعت برگزاری
۱۸:۰۰
مدت زمان دوره
۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
مکان فیزیکی برگزاري
ندارد
لینک برگزاری مجازی
https://b2n.ir/x29725
لینک ثبت نام
https://b2n.ir/x29725
برنامههاي وفادارسازي مشتريان که گاهي اوقات با عنوان «باشگاه مشتريان» از آنها ياد ميشود، از جذابترين راهکارهاي حوزه مديريت ارتباط با مشتري هستند که اخيرا کسبوکارهاي ايراني، علاقمندي زيادي به استفاده از آنها نشان ميدهند. اين راهکارها به دنبال شناسايي مشتريان ارزشمند سازمان هستند تا با ارائه خدمات ويژه به آنها، انگيزههاي ارتباط بلند مدت را برايشان فراهم کنند.
مدلهاي مختلفي در طراحي برنامه وفادارسازي ارائه شده که از مهمترين آنها ميتوان به روشهاي مبتني بر تخفيف (Discount Base)، روشهاي مبتني بر اعتبار (Credit Base)، روشهاي مبتني بر سطحبندي (Tiering Base) و روشهاي مبتني بر کسب و خرج امتياز (Point Base) اشاره کرد. هر چقدر شناخت سازمانها از رفتار خريد مشتريانشان دقيقتر باشد، برنامههاي وفادارسازي اثربخشتري طراحي خواهند کرد که منجر به کاهش ريزش مشتريان، افزايش فروش و افزايش سودآوري سازمان خواهد شد.
پلتفرمهاي تحليل داده مشتريان، راهکارهايي نرمافزاري هستند که به مديران سازمانها در تحليل رفتار خريد مشتريان کمک ميکنند. به اين صورت که بر اساس ارزشي که مشتريان مختلف براي سازمان ايجاد ميکنند، به سطحبندي آنان ميپردازند. اين سطحبندي بر اساس الگوريتمهايي مانند مدل RFM، مشتريان را بر اساس پارامترهايي از جمله زمان آخرين خريد (Recency)، تعداد دفعات خريد (Frequency) و ميزان خريد (Monetary)، به طبقات مختلف از وفادار تا رويگردان تقسيم ميکند.
در اين وبينار ابتدا رويکرد داده محور در طراحي برنامه وفادارسازي براي مشتريان تشريح ميشود، در ادامه، روشهاي طراحي باشگاه مشتريان معرفي ميشود و در نهايت، کاربردهاي پلتفرمهاي تحليل داده مشتريان در اين حوزه، مورد بررسي قرار ميگيرد.
حضور در اين رويداد به چه افرادي توصيه مي شود ؟
مديران و کارشناسان بازاريابي، فروش و خدمات
مديران، کارشناسان و علاقمندان به CRM
مدرسان و مشاوران فريلنسر در حوزه مديريت
سرفصل هاي آموزشي
معرفي رويکردهاي مختلف در طراحي برنامه وفادارسازي مشتريان
تشريح روش سطحبندي مشتريان و کاربرد آن در طراحي باشگاه مشتريان
آشنايي با نمونههاي اجرايي از کاربردهاي پتلفرم تحليل دادههاي مشتريان
نظری یافت نشد