خانه صفحه خيال اطلاعات ایده
شتاب دهنده آب و آينه
شتاب دهنده آب و آينه
موضوع
کودک و نوجوان

قالب
برنامه‌هاي کاربردي (اپليکيشن)

شرح
ايجاد يک پلتفرم بازي محور و پروژه محور تعاملي بر اساس بازي و پروژه
در آب و آينه ما کودکان را باور داريم و فرصت کشف و تجربه را به کودک مي‌دهيم، و فرصت آشنايي و گفتگو را فراهم مي‌کنيم. ما از همه امکانات براي ايجاد فرصت يادگيري استفاده مي‌کنيم. پس هم در ارتباط بي‌واسطه در کلاس‌هاي حضوري و اردو با هم تجربه مي‌کنيم و هم در فضاي مجازي و کلاس‌هاي آنلاين و آفلاين تعامل داريم.
پيش از اين، سايت مدرسه آب و آينه ايجاد شده است، ليکن به منظور توسعه و ايحاد پلتفرم ويژه خدمات شتابدهي و آموزشي مدرسه آب و آينه، نياز به جذب سرمايه گذار و ساير حمايت هاي لازم مي باشد.
در پلتفرم مورد نظر، انواع خدمات تخصصي در زمينه شتابدهي و تجاري سازي استارتاپ ها در زمينه آموزش (به ويژه آموزش هاي تحصيلي و کمک تحصيلي به کودکان و نوجوانان) به صورت برخط مد نظر است.
کاربران از طريق اين پلتفرم که به صورت وبسايت و اپليکشن اختصاصي فعاليت خواهد کرد مي توانند به عنوان دانش پذير، دانش آموز و يا معلم و مربي عضو شده و از خدمات مختلف برخوردار شوند. همچنين از طريق اين بستر خواهند توانست ايده هاي آموزشي خود را چه در زمينه توليد محتواي آموزشي، چه آموزش هاي برخط و چه ارائه مشاوره هاي تخصصي عملياتي کنند. ويژگي مهم اين پلتفرم اين خواهد بود که متقاضيان ايجاد کسب و کار آموزشي ديجيتال خواهند توانست به صورت برخط از مزاياي برنامه پرورش کسب و کارهاي نوپاي آموزشي برخوردار شوند و خدمات مختلفي را به صورت برخط دريافت نمايند.
همچنين استارتاپ ها و کسب و کارهاي ايجاد شده در بستر شتابدهي و تجاري سازي پلتفرم آب و آينه از طريق اين پلتفرم مي توانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان مورد نظرشان معرفي و عرضه کنند.
مدل درآمدي مورد نظر اين پلتفرم به صورت اخذ حق اشتراک و نيز در مورد برخي خدمات اختصاصي شتابدهي و تجاري سازي، از طريق حق کارگذاري خواهد بود.
برآورد مي شود اين پلتفرم در مراحل توسعه خود در بازه زماني پنج ساله به صورت تصاعدي به ميزان ميانگين سالانه 20 درصد افزايش درآمد داشته باشد. همچنين برآورد مي شود نسبت هزينه ها به درآمدهاي اين پلتفرم در برنامه پنج ساله، 2 به 3 (به سمت درآمد) باشد.

سابقه اجرایی
مدرسه آب و آينه از سال 1396

نيازمندي هاي اجرايي سازي
امکانات و تجهيزات سخت افزاري و نرم افزاري به منظور ايجاد و پشتيباني پلتفرم خدمات شتابدهي و آموزشي از طريق مدرسه خانگي آب و آينه. ساير ملزومات: نيروي انساني براي مديريت و پشتيباني پلتفرم و توليد محتوا.

ثبت نظر جدید
Unknown

نظری یافت نشد