ایده ای از دل سردرگمی های تفریحی

ايده اي از دل سردرگمي هاي تفريحي

شرکت همگردي اثر برگزيده اقوام وگردشگري در بخش سايت وشبکه هاي اجتماعي در دوازدهمين جشنواره رسانه ديجيتال است آن چه در ادامه مي خوانيد گفت وگوييست با نيما محسني بنيان گذار همگردي

- کسب وکار خودتان را معرفی کنید

شرکت سامانه سفیران مهر همگردی اولین سایت گردشگری ایران با قابلیت های مشارکت کاربران خود، دارای اطلاعات جامع و کاملی در خصوص ایرانگردی و جهانگردی است.

 

محصولی که تولید کردید یا خدمتی که ارائه می کنید چیست؟

وبسایت و شبکه های اجتماعی همگردی شامل اطلاعات جامعی در خصوص جاذبه های گردشگری ایران و جهان، راهنمای حرفه ای ایرانگردی و جهانگردی و اخبار و مقالات کاربردی حوزه گردشگری است.

همگردی به شما این امکان را می دهد تا اوقات فراغت خود را برای یک برنامه گردشگری درون شهری یا برون شهری به خوبی برنامه ریزی کنید، برای سفر خود بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس تهیه کنید، هتل رزرو کنید و یک راهنمای سفر کاربردی داشته باشید. اطلاعات همگردی توسط گردشگران و مخاطبان سایت تهیه می شود و شما نیز این امکان را دارید تا به عنوان یک گردشگر حرفه ای یا غیر حرفه ای تجربیات، رویدادها و مکان های دیدنی شهر و مقاصد سفرتان را به دیگر گردشگران معرفی کنید و به گسترش فرهنگ گردشگری کمک کنید.

 

ایده اولیه از کجا شکل گرفت؟

حتما برای شما هم پیش آمده؛ بعضی وقتا که دلمان می خواسته  جایی برویم یا به نحوی وقتمان را پر کنیم، بدجور سردرگم شدیم چون اصلا نمیدانستیم دور و برمان چه خبر است. درست در همین نقطه از سردرگمی بودیم که ایده ی همگردی به ذهنمان رسید. ایجاد  فضایی برای معرفی هر جا یا هر چیزی که سرگرم کننده باشه و ارزش دیدن داشته باشه یا اتفاقی که بتواند شادمان کند و درست به همین دلیل شدیم «همگردی». چون قراره با هم بگردیم و به هم کمک کنیم تا خیلی های دیگر بتوانن مکان و برنامه مناسب و دلخواهشان را  راحت و آسان پیدا کنن.

 

سرمایه کار را چطور فراهم کردید؟

با استفاده از سرمایه شخصی

 

چند نفرید؟

تیم ما نه نفر است

 

چه چالش‌هایی در مسیر تولید محصول یا خدمت داشتید؟

بزرگتری چالش تاکنون مشکلات ناشی از ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده برای صنعت گردشگری و سفر است. علاوه بر آن عدم آشنایی به فضای مجازی و دسترسی آسان به اینترنت و دانش استفاده از سیستم های آنلاین در مناطق روستایی کشور.

 

با جایزه بیست میلیونی چه می کنید؟

تلاش برای شناسایی و معرفی اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری بیشتر در مناطق دور افتاده تر

 

برای توسعه محصول برنامه ای دارید یا نه؟

بله .. برنامه اضافه کردن زبان های بیشتر به وبسایت و اپلیکیشن مثل زبان انگلیسی، عربی و چینی به جهت معرفی ایران و جاذبه های گردشگری ایران و تلاش برای جذب مسافران خارجی  داریم

 

مشکلات کسب وکاری در حوزه صنایع خلاق چیست؟

مشکلات عمومی راه اندازی و حفظ کسب و کار که در کشور برای همه فعالان اقتصادی وجود دارد

 


 

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ۲۱:۰۵