از هیچ جای دنیا کپی نکردیم

از هيچ جاي دنيا کپي نکرديم

مدير موسسه فرهنگي و آموزشي آرکا بارکاو ويرا باشگاه «اومند» را معتبرترين مرجع آموزشي کشور مي داند.

سید محمد رضا صدری زاده مدیر جوان باشگاه اومند است که توانسته در  دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال برنده خدمات مطالعاتی ، آموزشی ، پژوهشی در قالب سایت ها وشبکه های اجتماعی شود. آن چه در ادامه خواهید خواند گفت وگویی با آقای صدری زاده در رابطه با باشگاه اومند است.

 

- در مورد شکل گیری باشگاه اومند بفرمایید؟

 ما خلأ آموزشی زیادی داریم و به جرئت می توانم بگویم که باشگاه اومند معتبرترین مرجع آموزشی کشور است، ایده هایم را در سال 1396 به عنوان یک مرجع کامل که بتواند برای کودکان و نوجوانان هدف گذاری کند و از صفر تا صد مایحتاج آن ها را در قالب یک فرایند برای باشگاه «اومند» طراحی کردم، با دست خالی ورود کردم و در تیر 1400 این باشگاه افتتاح شد.

 این باشگاه از هیچ جای دنیا کپی نشده و حرف جدیدی برای گفتن دارد، می افزاید: در این 3، 4 سال روی خیلی چیزها کار و با خیلی ها مشورت کردم.

 

- از برنامه های توسعه ای باشگاه اومند بگویید؟


50 ایده جدید دارم که می تواند مرجع باشگاه آنلاین ما قرار گیرد. باشگاه ما طراحی مدرن کودک پسند و شکیلی دارد. خارج از طراحی، امکانات خوب و سرویس های مختلفی همچون هنری، ورزشی، علمی، کاربردی، فنی، مهارتی و آموزش تمام زبان های دنیا را تحت پوشش دارد. این باشگاه این امکان را دارد که بتواند روزانه تا یک میلیون نفر بازدید بگیرد و هدف ما این است که در اینده اپلیکیشنی را راه اندازی کنیم و در باشگاه از برنامه ریزی گرفته تا مدیریت تغذیه، مدیریت برنامه ریزی و برگزاری دوره ها و آزمون های آنلاین اختصاصی و ارائه کارنامه و گواهی به کاربران را داشته باشیم.

 

- برای رسیدن به این مسیر چطور برنامه ریزی می کنید؟

برای توسعه باشگاه خواسته دیگری جز دیده شدنش ندارم و این که با مراجع دیگر همکاری کند. این باشگاه به اندازه کافی ظرفیت دارد که بتواند مخاطب جذب کند چون روی مخاطب خیلی کار کردیم و در صورت جذب مخاطب باشگاه درآمدزایی می کند و ما می توانیم بر اساس درآمدزایی طرح های توسعه ای مان را اجرا کنیم.

 

- ومشکلات در مسیر که باشگاه اومند را آزار می دهد؟

 خیلی در این حرفه مشکل داشتیم اما به این باشگاه عشق دارم و برای موفقیت آن تلاش کرده ام و اکنون به جایی رسیده ام که می توانم آن را جهانی کنم.

-با جایزه بیست میلیونی چه می کنید؟

با جایزه 20 میلیون تومانی ام با افراد مهم برای گسترش باشگاه مشورت می کنم. این مبلغ پولی نیست اما اگر بتوانم یک پله سازنده اولیه با آن بسازم می توانم سرمایه ام را در ماه های بعد افزایش دهم.

۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۲۰:۵۷