آموزش شرکت های خلاق برای ورود به بازار

توانمندسازي شرکت‌هاي خلاق در حوزه صادرات يکي از اهداف بنيادين ستاد فرهنگ‌سازي اقتصاد دانش‌بنيان و توسعه صنايع نرم و خلاق است.

به گزارش پلت زار به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، باتوجه به وجود ظرفیت های بالقوه، در صورتی که بتوان مهارت های صادراتی را آموخت، شرکت های خلاق محصولات زیادی دارند که از قابلیت صادرات برخوردار هستند.

این ستاد در این راستا، از برگزاری سلسله رویدادهای توانمندسازی صادراتی، حمایت کرده است. بر این اساس، رویداد گردهمایی آنلاین بررسی استراتژی های ورود به بازارهای جهانی، در هفته آتی برگزار می شود.

70 درصد هزینه حضور شرکت های خلاق و دانش بنیان در این همایش برخط، به صورت یارانه آموزشی پرداخت می شود. علاوه بر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی نیز از مراکز همکار در برگزاری این رویداد آموزشی در حوزه صنایع نرم و خلاق هستند.

 

رویداد بررسی استراتژی های ورود به بازارهای جهانی روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار می شود، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به http://farhang.isti.ir/ مراجعه کنند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، باتوجه به وجود ظرفیت های بالقوه، در صورتی که بتوان مهارت های صادراتی را آموخت، شرکت های خلاق محصولات زیادی دارند که از قابلیت صادرات برخوردار هستند.

۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۱۷:۴۲