خانه جلوه گاه فرصت هاي اکسپو 2020 دبي
فرصت هاي اکسپو 2020 دبي

فرصت هاي اکسپو 2020 دبي

امتیاز 0.0 اشتراک گذاری

موضوع
ساير موارد

ثبت نام
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۷/۰۶

قالب
ساير

برگزاری
از تاریخ: ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
تا تاریخ: ۱۴۰۰/۰۷/۰۷

نوع رویداد
نشست

مکان فیزیکی
ندارد

گستره
ملي

بستر مجازی
https://b2n.ir/f77473

توضیحات

در اين ايوند سعي بر اين خواهيم داشت تا تازه هاي بازرگاني جهاني اشاراتي شود، فرصت هاي اکسپو دبي براي تجار ايراني، تجارت بين ايران و امارات بررسي گردد و علاوه بر آن شرايط زندگي در دبي و ويزايهاي ااقامتي دبي نيزمورد بررسي قرار خواهد گرفت.

با توجه به اين که امارات يکي از هاب هاي اصلي واردات و صادرات ايران مي باشد اهميت زيادي براي درک پيچيده گي هاي اين کشور بايستي در نظر گرفت. صرفا مهاجرت و سکونت در دبي مزيتي براي شروع صادرات يا واردات ايجاد نمي کند. در اين جلسه ما سعي خواهيم کرد در مورد اکسپو دبي صحبت کنيم و شرايط حاکم بر تجارت دبي.

اکسپو بزرگترين نمايشگاه و طولاني ترين مجتمع نمايشپاهي جهان خواهد بود که شش ماه به طول خواهد انجاميد. تا به حال ايراني هاي زيادي براي حضور در اين نمايشگاه و استفاده از پتانسيل هاي آن اقداماتي را کرده اند.

مجموعه ي ما هيچ گونه پيشنهادي براي مهاجرت و ثبت شرکت ندارد، آنچه که ما مي توانيم ارائه دهيم تصويري واقعي از تجارت پيشاروي امارات، شرايط زندگي و پکيج هايي براي اکسپو به همراه توضيح شرايط اين شهر مي باشد.

کساني که بصورت شرکتي مشارکت خواهند داشت علاوه بر سوال و جواب در زمان ايونت به 3 سوال بصورت تخصصي و شخصي پاسخ داده خواهد شد.





براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره ي زير در تماس باشيد
09142863275
سخنرانان
مرتضي عسکري
مدير عامل شرکت آلتين آليش وريش
مدير شرکت بازرگاني ميلنيوم ال ال سي دبي، امارات متحده ي عربي

امتیاز دهید
ثبت نظر جدید
Unknown

نظری یافت نشد